جک معروف
جک گزاری
این مکان برای طبلیغات شماستماهی 5000تمان
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جک و آدرس 132435.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با زی کنید

 

 

 

 







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 3290
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 41
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 27
باردید دیروز : 1
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 31
بازدید سال : 72
بازدید کلی : 3290
تبلیغات
این مکان برای طبلیغات شماست ماهی 5000تمان
جک معروف

جوک های جدید خفن

New Joke

امروز تو حموم یهویی زدم زیر آواز بابام برگشته میگه : زهر خر کره مار :|

بیش از حد توانش عصبی شده بود :|

جوک های جدید خفن

New Joke

ﺍﯾﻦ ﻣﺘﻦ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺗﻨﻤﻮ ﻟﺮﺯﻭﻧﺪ

ﻫﻠﻪ ﺩﺍﻥ ﺩﺍﻥ ﺩﺍﻥ ﻫﻠﻪ ﯾﻪ ﺩﺍﻧﻪ ﯾﻪ ﺩﺍﻧﻬﻬﻬﻬﻪ

جوک های جدید خفن

New Joke

زنه میگه شوهرمو فرستاده بودم سیب زمینی بخره تریلی شوهرمو زیر گرفت

بهش میگن خوب حالا میخوای چیکار کنی ؟

میگه نمیدونم شاید ماکارونی درست کردم !

جوک های جدید خفن

New Joke

شوهر چگونه موجودی است؟

شوهر فعلا موجود نیست!

بیخود دلتونو صابون نزنید

یه دونه پیرمرد ته انبار مونده..!

فاکتور کنم؟

جوک های جدید خفن

New Joke

ﺗﺮﮎ ﮐﺮﺩﻥ ﺁﺳﺎﻥ ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ، ﻭﺍﻳﺒﺮ , ﻭﺍﺗﺴﺎﭖ , ﻻﻳﻦ ، ﺗﺎﻧﮕﻮ …

ﺑﺪﻭﻥ ﺩﺭﺩ ﻭ ﺧﻤﺎﺭﻱ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ۱۰۰ % ﺗﻀﻤﻴﻨﻲ

ﮐﺎﻣﻼً ﮔﻴﺎﻫﻲ

ﺑﺪﻭﻥ ﻋﻮﺍﺭﺽ ﺟﺎﻧﺒﻲ

ﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ

ﺑﺎ ﮔﻮﺷﻲ ﻫﺎﻱ ﻧﻮﮐﻴﺎ 1100 ﭼﺮﺍﻍ ﻗﻮﻩ ﺩﺍﺭ ﺑﻪ ﺍﻏﻮﺵ ﮔﺮﻡ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﺑﺮﮔﺮﺩﯾﺪ !

جوک های جدید خفن

New Joke

توالت پارک بودم، رو درش نوشته بود سـمت راست روببین

سمت راست نوشته بود سمت چپ رو ببین

سمت چپم نوشته بودسقف رو ببین

رو سـقف هم نوشته بود موقع دستشویی هم میشـه ورزش کرد

یعنی خلاقیتش داغونم کرد

جوک های جدید خفن

New Joke

به عشق در نگاه اول اعتقاد داری ؟

یا بزنم لهت کنم…

کفاصط فقط یه بار دیگه رد میشم

خوب دقت کن!

جوک های جدید خفن

New Joke

خیلی وقته فکرم به این مشغول شده که همه پرنده ها نر و ماده شون یه اسم داره !

چرا مرغ و خروس دو تا اسم متفاوت دارن؟؟؟

جوک های جدید خفن

New Joke

بطری آب تو یخچاله ، من 90 کیلو هستم

فاصله تا یخچال 3 متر با محاسبه انرژی مورد نیاز برا این کار

نتیجه گرفتم من اصن تشنه ام نیست

جوک های جدید خفن

New Joke

نه که ما مغز نباشیم ها ، نه ، ما فقط خسته تر از اونیم که فرار کنیم

باز اگه قل خوردن مغزها بود ما هم یه مشارکتی میکردیم :)

جوک های جدید خفن

New Joke

اگه کسی چهارمین بار چیزی رو تکرارکرد و شما بازم نفهمیدی چی داره میگه

یه لبخند ژکوند بزن ، چند ثانیه بعد بهش نگاه کن

طرف خودش میفهمه تعطیلی …

جوک های جدید خفن

New Joke

کی گفته جوینده یابنده است؟

من الان سه روزه تو پارکینگمون دنبال مازاراتیم می گردم پیداش نمی کنم؟

جوک های جدید خفن

New Joke

یه قانونی هست که میگه :

اگه ده نفر یه دخترو بخوان

دختره درگیرِ نفر یازدهمه که نمیخوادش :|

جوک های جدید خفن

New Joke

دلم می خواد مامانم رو ببرم پیش دکتر!

بگم لطف کنید اون بخش مغزش رو که براش حرف بقیه مهمه رو در بیارین

جوک های جدید خفن

New Joke

خداييش پشه اي كه شيش طبقه مياد بالا حقش كه نيش بزنه

جوک های جدید خفن

New Joke

 به بعضی از خانم ها باید بگی

حالا افسر گواهینامه داد تو چرا قبول کردی؟

جوک های جدید خفن

New Joke

آهای دختری که چشات سگ داره …

چخه چخه :|

وحشی :|

جوک های جدید خفن

New Joke

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﻓﺴﺮ

ﭘﺮﺳﯿﺪﻩ ﺟﻔﺖ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎ ﺩﺭ ﭼﻪ ﻣﻮﺍﻗﻌﯽ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﺸﻪ ؟

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺘﻪ : وقتی عروس شدم

ﻧﺨﻨﺪ دختره دیگه دلش شوهر میخواد  …

جوک های جدید خفن

New Joke

ﺍﺯ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﯼ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯽ ﭼﮑﺎﺭﻩ ﺷﻮﯼ؟

ﮔﻔﺖ : ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺷﻮﻡ !

ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﻇﺎﻫﺮﺍ ﻣﻔﻬﻮﻡ ﺳﻮﺍﻝ ﺭﺍ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﯼ

ﮐﻮﺩﮎ ﮔﻔﺖ : ﮔﻮﯾﺎ ﺷﻤﺎ ﻣﻔﻬﻮﻡ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ ﻧﻔﻬﻤﻴﺪﻳﺪ

ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺗﺎ ﻣﯿﺨﻮﺭﺩ ﺑﭽﻪ ﺭﻭ ﺯﺩﻥ

ﺗﺎ ﺍﻭﻥ ﺑﺎﺷﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻏﻠﻄﺎی اضافه نکنه…

جوک های جدید خفن

New Joke

دلم بد جوری هوای دستاتو کرده …

لحظه شماری می کنم تا حقتو بزارم کف دستت :-)



تعداد بازدید از این مطلب: 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








هک کلش اف کلنس 100%درصد طبیعی فقط و فقط با پرداخت 5000$هزار تمان است برای خرید به ما جیمیل ارسال کنید hadi.abbasi@gmail.com با ما در ارتبات باشید پول را از طریق جیمیل به صورت شارژ ایرانسل و همراه اول به ما پر داخت کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود